♥ NailyNails ♥

Alla inlägg den 5 december 2012

Av nailynails - 5 december 2012 19:33

Hej !!

Jag har inget särskilt att blogga om, så tänkte skriva alla de kategorier som jag har lagt till här! :)
Kategorierna som jag kommer använda mig av är:
~Allmänt
~NOTD
~Nytt:
~Recensioner
~Swatches
~Tips/tricks
~Tutorial

Vad kommer jag lägga upp i de olika kategorierna ?

Allmänt - Har med allt möjligt att göra, kategorien fanns från början. ;)

NOTD - Nails Of The Day, där jag lägger upp bilder på mina nymålade naglar osv...

Nytt: - Där lägger jag upp bilder på alla nya nagelgrejer jag köper.

Recensioner - Där skriver jag recensioner till olika nagelprodukter, nagellack osv...

Swatches - Där lägger jag upp bilder på mina nya nagellack som jag provat, där jag även berättar om nagellacket t.ex är för rinnigt, hårt, dålig kvalité, osv...

Tips/tricks - Som rubriken säger, där lägger jag upp olika tips och tricks för naglarna.

Tutorial - Där lägger jag upp mina nageltutorials, som jag själv gjort, eller om jag vill dela med mig av någon tutorial från youtube.

Ska försöka lägga upp något i varje kategori så snart som möjligt. ;)
Ha en trevlig Onsdag !! ^^
// Naily

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg som handlar om naglar, naglar och mera NAGLAR ! :D
Jag som driver den här bloggen är en glad 12 årig tjej. :) Hoppas ni fortsätter följa bloggen ! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate the blog here!

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards